Tuesday, August 6, 2013

A weekend in Uptown and Downtown

Förra veckoslutet stannade jag i utkanten av Downtown hela veckoslutet hos Brett i hans nya enorma hus. På fredag firade vi Dustins födelsedag i Uptown med restaurang först och sedan Uptowns alla barer och rooftops! Och jag är 21 finally!

 Födelsedagsmiddag!
 
Happy Birthday Dustin!
 
Brett och jag i Uptown.
 
På lördagen fixade Brett frukost! Smoothies, scrambled eggs och toast med jelly och peanutbutter.
 
 Sedan åkte jag ner till Downtown Minneapolis för att hänga med Emelie och hennes kompisar som var på besök från Sverige. Myste först i hennes lägenhet med Dunn Bros och film, innan det bar tillbaka till Uptown för lite shopping!


 På kvällen ordnade Brett en Välkommen Hem-fest för mig! BBQ och Beer pong såklart! ;)


 
När de flesta stuckit hem och vi bara var fyra stycken kvar satt vi ute vid bonfiren, drack vin och lyssnade på vår gamla Spotify lista. Så mysigt!

No comments:

Post a Comment