Tuesday, August 28, 2012

Goodbye party

 Här kommer nu några inlägg framöver om min sista vecka i USA.
Hade två olika hejdå fester, en hemma hos min familj med vänner till familjen och lite släkt plus några av mina vänner, och en med kompisar på en restaurang. Det var många som inte kunde komma som jag träffade under veckan istället, och många som jag inte alls såg, som var out of town eller för någon annan orsak.
Fick den ljuvligaste presenten av min hostfamilj, ett charmbracelet med bl.a James och Mykennas birthstones. Älskar det, har det på mig nästan varje dag. Så om ni tycker jag är störande med mitt klirrande ljud varje gång jag rör på mig får ni hålla det för er själva, tack :)
Fick en rosa tårta :) Utan frosting dessutom, tack!
 
 Ingen hade undgått faktumet att jag köpt två långklänningar i Cali, så det tog inte länge innan pressen på att visa upp dem blev för starkt. Här är ena.
Amy och jag
Min hostfamiljs kompisars barn och mina egna hostbarn
 Mykenna och James
Blondinerna samlade än en gång :)
 
Följande dag träffades vi hemma hos Henna i downtown Minneapolis först och gick sedan till Crave, en av mina favoritrestauranger downtown.
Dustin, Max och Brett
Ida, Kate och Theresa
Ida, min knäppa blondin :)
Henna och Sandra
Mary, Ruth och Henna
Ida och CC!

No comments:

Post a Comment