Wednesday, August 15, 2012

Quick update

Jag vet att jag inte skrivit på huur länge som helst fast det har hänt så otroligt mycket, spenderade ju till exempel över två veckor i Los Angeles. För tillfället sitter jag  här med bara två dagar kvar i USA, en proppfull kappsäck som väger 10 pounds över gränsen fast jag måste få in hälften mer, en massa opackade saker samtidigt som jag försöker få in så många träffar med folk jag bara kan. Idag kom jag igång med packandet på allvar, Ryan kom hit och hjälpte till också. Det var då vi insåg att urymme och begränsningar inte går ihop med mängd och vikt på mina saker. Usch vad hopplöst det kändes. Efter en heldag av packande behövde jag en break så Ryan tog mig på middag och bio, den nya Batman filmen på Imax. Efter det fick jag veta att ett gäng av mina kompisar som jag trodde skulle vara out of town tills jag åkte var tillbaka i the Twincities, så Ryan var snäll och körde mig till en bar i Dinkytown så jag fick säga  hejdå åt dem. Sen bar det av till Ryan en stund innan han körde hem mig. Vi satt i bilen under stjärnorna hur länge som helst och bara snackade, om vår framtid och allt annat mellan himmel och jord.

Men nu ska jag gå och sova, tänkte försöka vakna tidigt imorgon så jag hinner ett varv till downtown på morgonen för att säga hejdå åt Henna och hämta upp lite saker jag har hos henne. Har inte lyckats med att stiga upp tidigt innan även fast jag försökt, får se hur det går imorgon. Lite orolig för jetlag är jag nog, nu till exempel går jag och sover när klockan är 10.30 på morgonen hos er. Hallååå sova på föreläsningarna på Hanken ;)

3 comments:

  1. Replies
    1. Oroa dej inte, det kommer ingen biff på besök. Bestämde oss för att det är lika bra att sluta vad vi började, skulle ändå inte funka...

      Delete