Tuesday, November 22, 2011

B&J's

Dog lite av lycka igår när jag strosade förbi mataffärens glassdisk. Inte för att jag hade tänkt kolla på glass. Råkade bara vända på huvudet i rätt ögonblick. Och vad såg jag om inte miniburkar med Ben & Jerry's! De ryms till och med in i min egen frys, så jag behöver bara gå tre steg från min säng för att hämta en burk.
Det här är bara början på mina kommande slöa-morgnar/dagar/kvällar-i-sängen-med-Ben-&-Jerry's. Ack så livet ler ibland. Så mycket mer än en stor jenkkisäng och B&J's behövs det inte.

Om jag inte nyss upptäckt att jag tappat bort min kamera skulle jag ta en bild. De här burkarna är alltså inte alla mina. (Än) Jag höll mig snällt till EN burk Chocolate Fudge Brownie.

3 comments:

  1. Snälla lilla vän, säg inte att det är min stora Canon som du har slarvat bort?

    ReplyDelete
  2. Ja gu' vad de kan vara fräckt! :D

    ReplyDelete
  3. Nej då, den är inte så enkel att tappa.

    ReplyDelete