Thursday, November 17, 2011

Twilight Marathon!

Ska idag på Twilight Marathon med Eva, Bigi och Nadja och jag är så excited att jag knappt kan sitta stilla. Jag lyssnar på Breaking Dawns soundtrack och får rysningar bara jag tänker på kvällen.



Marathonet börjar idag kl 4.45 med Twilight. Jag kommer missa i alla fall en del av första filmen, eftersom jag måste köra Mykenna på dansträning först. Men det gör egentligen ingenting, jag har ju sett den ungefär hundra gånger ändå. Sedan fortsätter marathonet med New Moon, och efter New Moon börjar tredje filmen, Eclipse.
När klockan slår 12 kommer jag vara så spänd att jag kommer hoppa upp och ner i biofåtöljen när Breaking Dawn äntligen börjar. Tänk er nu, bröllopet och allting kommer äntligen visas!
Alla som inte tänker gå på midnattsvisningen, lyssna natten till ära på Breaking Dawn soundtracket på youtube eller nåt.
Åååh kan inte vänta mer!

Tyvärr är mitt biosällskap alla team Jacob, så får se hur kvällen slutar..

No comments:

Post a Comment