Wednesday, November 16, 2011

My favorite-Katja left me

Omistan tämän inläggin maailman parhaalle Katjalle. Jos osaisin tietokoneellani tehdä sydämen, tekisin.

En ikinä unohda kuinka istuttiin autossa Downtownissa keskellä yötä hokien "ihan kuin kertoisit mun elämästä" vuorotellen. Tai kuinka me aina pelättiin varjoja Ruthin kellarissa (minä ainakin). Tai sitä kun istuit pelkääjän paikalla mun autossa kertoen kuinka hitaasti ajan ja kuinka sitten ylpeänä kerroin sulle että ajoin kotiin 80 mph. Tai meidän lettu/lätty-kiistaa ja puheluja ja tuplatekstailua sun hosteista. Tai sitä miten me juostiin MOAlla sinä etsien kirkkaita, hauskoja kenkiä ja minä mustia, tylsiä korkkareita ja kuinka me yhdessä yököteltiin jelly-shotteja (ja sitten kummiskin otettiin niitä halloweeninä). Sitä kuinka me löydettiin toisemme housepartyssa ranskalaisen avulla ja kaikkea muuta mitä lyhyessä ajassa ehdittiin.

Meksikolaista MOAlla

Katja Golden Valleyssa

Golden Valleyssa oli aina hauskaa!

Siellä ne tyhmimmät ideat keksittiin

Olet kirsikkani!


Kiitos että tulit Halloweenjuhliin! Oli megahauskaa olla Marilynin seurassa. Arvaa nauroinko kun eräs henkilö (josta kerron kaiken myöhemmin) kertoi siitä kun melkein ajoit sen jalan yli xD

                                                         Katja has now left the Twincities.

Tulethan takaisin pian! Ja älä anna mun odottaa kirjettäni liian kauan, täällä alkaa jo olla kylmä. Ja mulla on sua kauheen ikävä.

1 comment:

  1. Jag vill inte ens veta hälften av alla dumheter ni sysslar med där "far up north" fast jag personligen varit på inspektion.

    ReplyDelete