Tuesday, May 15, 2012

CC's back!

På fredagen kom kära CC, the long lost blonde, hem från Californien där hon spenderat en vecka med sin riktiga familj som varit på besök. Jag skulle hämta henne från flygplatsen, och som överraskning hängde Ida på! Så Ida och jag åkte först och åt middag, sen körde vi till flygfältet och satte ner oss på Starbucks med varsin kokosfrappuccino medan vi väntade på att CC skulle landa. Det blev ett kärt återseende, hon hade ju trots allt varit borta en hel vecka, haha! Det märktes tydligt att vi alla var tillsammans igen, på motorvägarna på vägen hem skruvades radion upp till våra favoriter och vi alla skrålade så högt vi bara kunde, på samma vanliga sätt vi alltid gör. Vi åkte hem till CC eftersom hon var den enda med tomt hus, mitt var fullt av barn och pappor så dit ville vi inte. Ida och jag fick små presenter av CC, hon hade hittat de perfekta vykorten åt både mig och Ida! På Idas stod det "Coffee - You can sleep when you're dead", och på mitt stod det "Shopping - it's still cheaper than therapy" Hahaha så himla klockrent!

No comments:

Post a Comment