Tuesday, May 15, 2012

Dinner in Uptown

Såå förra onsdagen var det härligt väder, så jag hämtade upp Ida och åkte via Max i Dinkytown för att plocka upp Emelie, och sen till Uptown för att hämta Oskar. Sen gick vi alla på middag på en rooftop bar, takrestaurang, i Uptown. Solen sken och det var varmt, man kunde se Downtown Minneapolis skyline och allt var bara härligt! Åt middag och satt där en stund och pratade, sen gick vi vidare för en promenad vid Lake Calhoun med lite kaffe. Mysig kväll! Bilderna från Idas blogg!

Fina Emelie som åkte hem idag, och jag
Ida och Oskar
Jag. Och nej, jag har inte köpt en skinnjacka, oroa er inte ;)
Emelie, Oskar och jag vid Lake Calhoun i Minneapolis
Jag känner på det nästan varma vattnet. Snart blir det simtur!
Sen körde jag hem Oskar och Emelie, och vi gick upp ett varv till Max. På vägen hem med Ida stannade vi ett varv hos Brett, såg på lite New Girl och skrattade ihjäl oss, sen skjutsade vi honom till en bar där de inte ville släppa in oss européer, så det bar av hem. Mer Uptown och rooftops!

1 comment:

  1. De e mer oroande att du INTE har köpt en skinnjacka;) För du passar så bra i skinnjacka!

    ReplyDelete