Thursday, September 29, 2011

Target and running in the wind

Efter att jag droppat av barnen i skolan åkte jag via Target, 'butiken där allting finns', för att köpa presentpapper till James födelsedagspresent och lite plåster (fråga inte varifrån jag fått ett blödande sår på armbågen, för jag vet inte).
Kom hem med inte bara plåster och presentpapper som inte blev presentpapper utan en Toy Story presentkasse, utan också ett nagellack i nyansen Timbleberry, en mascara, en påse vindruvor, mina favoritflingor, ett extrastort pack av tuggummin, filmen Raising Helen och, kröhöm, lite godis. Glömde jag nåt?
Target bara gör det, man kan inte göra nåt åt att man alltid slutar upp med en massa oplanerade inköp.

Nu tänker jag gå ut och springa i mina splitternya löparskor, mina än så länge oanvända Victoria's Secret yogabyxor och en löpartopp jag just klippte av prislappen på.
Det har utlysts vindvarning för idag, fick jag just höra av the cleaning lady, men eftersom det inte är tornadovarning borde jag vara fine.

1 comment:

  1. Vill du shoppa lite åt mej oxå? ;) Fortsätt uppdatera så vet vi att du är vid liv och hur du har det (: Trivs själv riktigt bra här! Borde dyka upp en annan au pair-tjej här snart så jag får lite sällskap.

    ReplyDelete