Tuesday, September 20, 2011

Using my day off for being sick



Har proppat mig full med huvudvärkstabletter, glukospastiller, mirakelmedicinen Echinaforce, Strepsils och choklad. Är trött och hängig. I need a break.
Skulle bara kört barnen till skolan idag och ha ledigt resten av dagen, men James har fått nåt slags utslag, så jag åkte med honom och Ben till MinuteClinic idag på morgonen, och stannade sedan hemma med honom medan Mykenna var i skolan. Mary Jo hämtade Mykenna från skolan och så fort hon kommit hem med henne gick jag ner till the basement. Tog en varm dusch, drog på mig min gråa hoodie (! I know, är nog sjuk på riktigt), lade på TVn och kröp upp i sängen under min cozy blanket. Tänker låtsas vara den sjukaste ever för några timmar, sedan tänker jag bli mirakulöst frisk, och sedan ska jag ge mig iväg på en Minnesota Twins baseballmatch i Minneapolis! That's the plan for today.

No comments:

Post a Comment