Tuesday, April 24, 2012

Birthday Photoshoot!

Så på lördagen plockade blondinerna upp mig och vi åkte iväg utan att jag hade en aning om vart vi skulle. De hade inte gett mig ett endaste tips, så jag satt och uteslöt alternativ medan vi körde. Vi kom fram till Mall of America och det här var överraskningen!!









Vi fick klä upp oss i dessa härliga klänningar och hattar och hade en enormt kul photoshoot! Vi alla tre fick just den klänningen vi ville ha, och vi är alla nöjda med bilderna, hur mer perfekt kan det bli? Det var så otroligt kul att gå omkring i klänningarna att vi bra ville springa ut i mallet och gå omkring med dem in public haha! I alla fall jag. Vår fotograf var också super bra och trevlig, hon var verkligen professionell på alla plan. Hon gillade den översta bilden så mycket så hon bad att få hänga den på väggen i studion. Så nu hänger vi tre blondiner på väggen i Mall of America också ;)
Efteråt firade vi med glassen jag bloggat om tidigare, där du börjar med en tom skål och fyller på hur mycket du vill av allt vad du vill och till slut väger den vid kassan och betalar enligt vikt. Gott!


Tack Ida och CC, det  var alldeles mitt i prick! Hade så roligt!!

1 comment:

  1. Vi borde ha gått in då när vi stod utanför och tittade. Tänk far i cowboy-utstyrsel!

    ReplyDelete