Saturday, April 28, 2012

A sunny day in Stillwater

En solig dag i veckan tog jag med barnen till Stillwater efter skolan. Vi packade lunch och åkte iväg till Teddy Bear Park. Åt lunchen där vid picnicborden och sen lekte de i sanden, klättrade på berget och sprang omkring och hade roligt. Jag passade på att få lite sol, det var verkligen varmt och jag ångrade att jag inte hade tagit shorts på mig.




När det blev för varmt att springa omkring tog jag barnen på en liten promenad i downtown Stillwater, ville gå till min favoritbutik där nere för att se om de hade fått in några nya klockor. Barnen älskar också affären, Mykenna kan stå hur länge som helst och titta på halsband och James fick en gång en basketball ansiktsmålning där. Tyvärr var den stängd, så vi gickner till floden istället.






Som ni ser är Mykenna verkligen en liten modell, haha. Så gullig. Tog lite bilder här en dag på barnen och mig tillsammans, men har dem inte på datorn än, lägger upp dem senare. Där ser man också att Mykenna ska posera som bara den på varje bild.

2 comments:

  1. Aaaaw så söööta dom är :) Mykenna är ju talented me sina posén :D

    ReplyDelete
  2. Vem var det som poserade vid bron över till Wisconsin, den som syns bakom Mykenna, Jennica?

    ReplyDelete