Wednesday, April 18, 2012

My Birthday!

Idag var det min födelsedag, fyller 20! Hjälp, inga tonår mer här inte... Jag behövde inte köra barnen till skolan på morgonen, skönt. Gjorde mig klar för college och när jag kommer upp möts jag av denna härliga bukett!


Efter college gick jag och Helena på Starbucks, fick den här stora mocha frappuccinon gratis för min födelsedags skull! Shoppade också loss på take away-muggar, både för varma ch kalla drycker och en vanlig mugg. Födelsedagspresent åt mig själv, haha!

 På kvällen bjöd Amy och Ben mig på middag, och de bjöd också Ida och CC! Snällt och såå roligt, maten var helt suverän. Fick ett presentkort på 150 dollar till HOLLISTER av min hostfamilj! Iik fatta, min favoritaffär! Tack så himla mycket!

 CC och Ida hade varit hemlighetsfulla hela kvällen med sin present. En box som CC så fint hade täckt över med papper från Victoria's Secret innehöll en.... vattenflaska. Invirad i en söndrig kökshandduk. Men TACK snälla tjejer! Undrade om jag kunde ta en klunk varav de snabbt utbrister NEJ, det är kranvatten!! Jaha, fick en vattenflaska jag inte ens kan dricka. Hahaha! Nej, de har en överraskning tills lördagen, får se vad de har hittat på :)

 Tårta!

 En till!

Hade en jätte lyckad dag, verkligen! Och TACK för alla gratulationer via mobil och facebook, blev så glad :)

1 comment:

  1. Grattis Grattis Grattis!! Jag vill också ha en amerikansk födelsedag :D

    ReplyDelete