Thursday, October 13, 2011

I can't, my window is closed!

Körde barnen till skolan idag då James börjar gnälla om att han inte längre vill ha sin bok han tog med i bilen.

"I doon't waaant my book anymooore!"
"It's alright, just put it down", sa jag, eftersom det ju inte var något problem.
"Nooooo, I don't want it!!" svarade han med den där mest irriterande, gnälliga rösten.
"Put it on the seat between you and Mykenna, James"
"I doooon't waant it!!!!!"
Då släppte det lite nånstans, fast jag vet att jag inte borde. Så jag sa
"Okey, throw it out from your window then."
Vet inte vad jag förväntade mig för reaktion, kanske att han skulle bli så paff så att han blev tyst för några sekunder, eller ens lite skratt. Vad jag definitivt inte var beredd på var detta:
"I caaaaan't, my window is closed!"

Hahaha.

3 comments:

  1. Där ser man, du är fortfarande märkt av det när Miffu slängde ut Hans´boll genom bilfönstret någonstans i Tenala!

    ReplyDelete
  2. Haha, precis!
    I like the way James is thinking ;)

    ReplyDelete
  3. Hahahaha, det kommer jag fortfarande ihåg!

    ReplyDelete