Friday, June 29, 2012

Marketfest

I förrgår åkte jag med på James T-ball träning efter jobbet. Den här veckan har det varit helt enormt varmt, 40-45 grader nästan varje dag, så det var lite plågsamt att stå på en öppen plan med solen gassandes, men det var ändå kul att se honom spela! Sen kom vår LCC hem till oss och intervjuade Amy och Ben eftersom vi ju skaffar ny au pair snart. Vid 10-tiden kom Ryan och plockade upp mig och vi gick på en late night bio, Rock of Ages.
Igår behövde jag bara köra barnen till deras Bible camp på morgonen, hämta dem vid 12 och sen köra upp dem till Wyoming där Amy väntade på dem. Sen var jag leedig! Hängde med Ryan på dagen och på kvällen åkte vi för att träffa Ida och CC på en marketfest i White Bear. De hade live musik, brand- polis- och sheriffbilar, mat, bilutställning, hoppslått och mycket mer. Åt Mac and cheese för första gången, haha, och drack lemonade gjord på riktigt sätt av citroner och inte av pulver. När Ryan släppte av mig hemma på kvällen stod det en stor truck på gården med vårt biljardbord på flaket, vi har sålt det och ska skaffa airhockey istället, hoppas det hinner komma innan jag åker, nu är det alltför tomt i källaren.

No comments:

Post a Comment