Saturday, June 30, 2012

Air Hockey

Idag har jag legat på stranden hela dagen och bokstavligen runnit iväg. Sprang in efter lunch på vägen hem, slappade lite medan Ben och hans bror Parker lade upp vårt nya air hockey table vi skaffade istället för biljardbordet och sen kom Ida och CC till mig för att boka hotellrum och planera rutten vi ska köra till Mount Rushmore. När de åkte hem hade Ben, Parker jag och barnen air hockey match hur länge som helst, jag vann alla gångerna hahah! Jätteroligt var det! Sade att deras hockelag i Minnesota ju inte har en finsk kapten utan orsak ;)

Sen satt vi ute på terassen en stund med varsitt vinglas medan fladdermössen flög ovanför oss och James och Mykenna var uppe alldeles för sent. Ryan kom hit direkt efter sitt jobb så vi sa godnatt åt barnen, Parker åkte hem och så fick Ben äntligen dem upp på sina rum. Spelade lite mer air hockey med Ryan och plötsligt var jag inte så bra mera, haha.


Igår var vi på drive in bio, dom visade Madagascar 3 och What to expect when you're expecting.

No comments:

Post a Comment