Saturday, June 16, 2012

Parade in White Bear!

Igår kväll bar det av på parad i White Bear Lake!




 Efteråt partade vi lite med min hostfamilj och deras vänner, sen stack vi alla till CC som hade tomt hus med drinkmixarna i högsta hugg. Vi sov över, och imorse vaknade jag upp, sade hejdå åt Carl som flyger hem till Sverige idag och sedan åkte jag hem i regnet, hade pannkakor till frukost med min familj, organiserade upphämtandet av mina kappsäckar från Hfors (tack pappa och Dadde!) och har skypat eftersom jag äntligen har wireless igen!

3 comments:

  1. Det var så lite så, Dadde meddelade just att han har lagt vantarna på kappsäcken och meddelar att den är i Guds ( i.e. famos) händer, men dina kompisars kompisar är nog lite underliga ... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja han meddelade mig med, vad hade de sagt??

      Delete
  2. Ecka, den här sida kan läsas av barn så därför låter vi det vara osagt ... ;-)

    ReplyDelete