Saturday, June 16, 2012

Packing my suitcase

Nu har jag packat två kappsäckar som kommit fram till Finland med bl.a mina vinterkläder och skor och grejer. Fick en snilleblixt och köpte vakumpåsar man suger luften ur, så jag fick plats med 7 vinterrockar! Perfekt. Har först nu insett hur mycket saker jag har när jag måste börja packa...

Före

Efter (Dålig bild, skillnaden syntes mer på den med dunjackorna i...)

Så på tisdagen körde jag min kappsäck till Henna plus en massa extra grejer jag packade ner i hennes nästan tomma kappsäck. Hennes lägenhet är en katastrof, hon håller på att flytta så jag hjälpte henne lite och så tog jag henne till Ikea för att kolla på soffor och bord och annat smått. Vi köpte också choklad, hihi. Kan inte vänta tills man själv får shoppa loss på Ikea eller wherever till sin egen lägenhet!


På motorvägen hem satt vi fast i bilköer hur länge som helst, rusningstrafik... Så vi blev sena och Henna hann inte ta tåget till jobbet, så jag lovade köra henne. Vägen dit var fine, men så hamnade jag köra till Brett på samma motorväg vi satt fast på tidigare, så jag satt fast i köerna igen... Osmart, ja.

No comments:

Post a Comment