Tuesday, December 20, 2011

Our early Christmasparty

Förra lördagen åkte jag med min hostfamilj och Bens två bröder till Bens föräldrar för att fira jul med dem. De åker till deras hus i Arizona den här veckan och stannar där några månader, så de är inte här på julen. Vi hade riktigt trevligt och maten var jätte god! De lagade sin traditionella julmiddag, ribs och crab legs (vad blir det på svenska? Krabb ben?) Oberoende var crab legsen otroligt goda! Bättre än de jag hade i Florida till och med.





Hade super roliga diskussioner med Bens bröder Ryan och Parker och intressanta diskussioner med Ryans pojkvän Wes som har bott två år i L.A och är från New Orleans. Han har en massa idéer vart jag borde åka medan jag är här i USA och jag blev så excited att jag knappt kunde sitta stilla.

Barnen öppnade förstås julklappar, och jag fick också några. Fick en sjal av Bens föräldrar, två halsdukar och ett presentkort till iTunes av Ryan och Wes och de här härliga Eddie Bauer dunhandskarna av Amy och Ben.


Samtidigt pågick ett Ugly Christmas Shirt-party i Dinkeytown som jag tyvärr missade. Hade varit enormt kul att vara där, alla klädda i de där hemska tröjorna med julgubbar och renar man ser i julfilmer.

3 comments:

  1. Det heter ben av krabba och vill du skriva ihop så heter det krabben, precis som i grabben ;-) (men det rekommenderar jag icke.

    Annars talar man nog bara om kungskrabba, man äter ju bara benen. Och du vill inte veta vad som finns under kroppens skal.

    ReplyDelete
  2. Haha, jag läste din pappas kommentar, den va ganska bra xD

    Oberoende vad det egentligen heter tycker jag att de (enligt bilden i alla fall) ser rätt så gott ut :)

    Duuuu, dunhandskarna ser helt ljuuuvligt sköna ut :)

    Och sist men inte minst, tack för kommentaren Jennica, den made my day! :D

    ReplyDelete
  3. Det VAR jätte gott! Min favorit :) Och dunhandskarna är verkligen härliga, så mjuka och sköna!
    Vad bra att du blev glad av kommentaren!

    ReplyDelete