Tuesday, December 13, 2011

The rest of the weekend

...Var inte så tokigt det heller.

På fredagen åkte jag med Bigi, Eva och Nadja till biografen för att se filmen New Year's Eve. Den var bra! Alla som vill veta vad jag kommer uppleva i NYC på nyåret, ta en titt på filmen. Kunde inte låta bli att ooah och ååah över hur excited jag är över NYC när jag såg filmen, så mitt biosällskap gillade mig skarpt efteråt. Hur som helst var Zac Efron faktiskt bra och jag hatade inte Ashton Kutcher för en gångs skull. Så Melina, Teddy och mamma, kolla in filmen så att ni vet vad som väntar er!

På lördagen var det Emelies Farewell party, hon åkte hem till Sverige igår. Det var ledsamt, särskilt eftersom Emelie var den som visade mig runt i början av mitt år här.



På lördagen skjutsade jag också min hostmom och hennes vänner till och från ett christmasparty. Det roliga med det var att jag måste köra Bens bil eftersom de var så många som skulle med. Jag älskade att köra den bilen! Sån bil vill jag ha nån dag!

Den ser inte så stor ut på bilden men jämfört med mig är den enorm. Tror jag kastar Ben i min bil och börjar köra hans på heltid istället.


Och på söndag var det som sagt skrinnskoåkning, Cheesecake Factory och utomhus hot tub som gällde med det bästa av sällskap.

No comments:

Post a Comment