Sunday, January 22, 2012

Eva turns 20!

Happy Birthday Eva! På fredag var det Evas födelsedag, och hon ordnade fest hemma hos sig. Åkte dit vid 7.30 ungefär och hade jättekul! Vi åt god mat som Eva lagat, vi drack vin blandat med sprite (!) Är jag faktiskt den enda som inte druckit detta förut? Vi hoppade också i utomhus bubbelpoolen och annors bara pratade och skrattade hela kvällen.



Alla sov över hos Eva och jag som tydligen var först att somna fick ju bästa platsen, Evas säng, medan de andra låg kors och tvärs över soffor och kuddar och vad de nu hittade att sova på. Vaknar tidigt på morgonen av total nackspärr, då jag märker att någon stulit min dyna. Nåja, rätt ska va rätt, antar jag. Fick jag sängen kan någon annan få dynan. Men den skyldiga kan gärna komma och ge mig en ordentlig massage i alla fall, tack.

På morgonen stack CC, Ida, Oskar och jag via McDonald's på frukost innan vi åkte hem, haha. När jag väl kom hem kröp jag tillbaka under täcket och lade på min nya favoritfilm, Julia och Jennica i Grekland, hahahaha! Sen tog jag en liten nap och sen var det dags att göra sig redo för kvällen, kaffe och middag och live musik med CC och Ida!

2 comments:

  1. Åh, det låter lika glamouröst som vanligt! :) Men hur kan man äta frukost på mcDonald's? Altså äter man hamburgare till morgonmål där? Eller har mäkkärin någo frukostalternativ?? :O :D

    ReplyDelete
  2. Hahahaha! De har en hel frukostmeny, man kan inte ens beställa hamburgare fast man skulle vilja. Vilket resten av mitt sällskap ville ;) Nej, jag hade apelsinjuice och youghurt parfait med bär och mysli! Men de har typ baconbagels, eggMcMuffins, pannkakor, ägg, allt möjligt :)

    ReplyDelete