Monday, January 23, 2012

It's snowing

Snowtubingen igår på au pair-meetingen var jätteroligt! Vi band fast våra ringar i varandras och åkte ner alla sju på en gång, hur kul som helst!





Idag snöade det, så nu har vi äntligen lite snö (snön på snowtubingen är inte äkta). Inte för att jag klagade innan, men... Så efter lunch gick jag och barnen ut på gården för att åka pulka och sen drack vi lite varm choklad med marshmallows och grädde. Efter det somnade de väldigt fort och jag kunde kolla på My Fair Wedding, haha.

På kvällen träffades CC, Ida och jag på Caribou med en ny au pair från Brazilien. Och nu har vi hela veckoslutet planerat redan, bland annat ska vi ha lite hot tub, shopping på Mall of America (för att de andra måste smaka på min proteinshake på MOA, hahaha!) och livemusik. Så nu är det bara att vänta på veckoslutet då!

No comments:

Post a Comment