Wednesday, February 15, 2012

Movienight (if i stay awake)

Ikväll blir det filmmys med CC! Rullar bara ner bioduken utanför mitt rum och vips har vi vår egen biosalong. Blir nog nåt romantiskt när CC och jag får välja. Mys.

Är jätte trött idag, började med att jag tvättade håret med duschgel, sen somnade jag i James säng när jag skulle lägga honom och sova nap, och sen somnade jag en gång till i Mykennas säng efter att jag läst några böcker åt henne och hon somnat. Hoppas jag hålls vaken genom filmen ikväll.

Just nu snöar det enorma snöflingor, men dom smälter väl så fort de träffar marken. Igår när Ida och jag åkte på bio började det hagla, haha, men inget av det fanns kvar idag. Ska ta lite äppel med peanutbutter nu och försöka hållas vaken tills det blir dags att väcka barnen igen.

No comments:

Post a Comment