Tuesday, February 14, 2012

Valentine's Day


Glad vändag!

Barnen var så snälla idag på morgonen vändagen till ära att jag blev riktigt förvånad. Efter att jag släppt av dem körde jag hem för att göra mig klar för min brunschdate med CC. Vi satt flera timmar och åt pancakes, talade om allt mellan himmel och jord och skrattade åt varandra eftersom ingen av oss kunde gå på grund av laser tagen igår. Sen shoppade jag bara lite, hittade bland annat rosa varm kakao som jag köpte åt barnen, haha. När jag kom hem hade jag ett enormt chokladhjärta väntande på mej!

Mitt i allt parkerar det en delivery paketbil utanför huset och Ben går ut för att hämta in en stor låda med tre ballonger på. Den innehöll en blombukett gjord på frukt doppad i choklad! Till middag hade Ben beställt hjärtformade pizzor, och barnen hade lagat rosa cupcakes med hjärtan på. Sen fick jag en valentine's gift av min hostmom, lite produkter från Bath and Bodyworks, en high tech vattenflaska och lite godis.

Efter middagen gjorde jag mig klar för min nästa date, bio med Ida! Vi såg filmen Journey 2 i 3D! Den var bra, men jag kunde inte låta bli att skrika lite då och då. Lite ljudeffekter, ni vet. Inte så skrämmande jag trodde dock.

Hoppas ni alla hade en trevlig dag!

2 comments:

  1. vitsit dom verkar satsa dit på andra sidan Atlanten :) Hjärtformade pizzor och allting. :D

    ReplyDelete
  2. Jaa, de satsar på allt! Du skulle sett hela härligheten med ballonger och blombukett av chokladdoppad frukt och presenter och enorma blombuketter och kort i mängder. Gillar skarpt :)

    ReplyDelete