Wednesday, February 1, 2012

My Friday

Jag vet, bloggar om fredagen på en onsdag. Men bättre det än imorgon. I alla fall hade jag förra fredagen ledig, eftersom Amy stannade hemma från jobbet. Då är det naturligt att ta en sovmorgon. Vilket jag gjorde ända tills jag vaknar av James som står bakom min dörr med sin Buzz Lightyear-pistol med rymdraketljud och skriker på mig. Och det här gjorde han tre eller fyra gånger. Kan säga att jag inte var på mitt muntraste humör efter fjärde gången. Tack och lov stod han bara bakom dörren, han kom ju ändå inte in och hoppade i min säng.

Så efter min trevliga väckning körde jag ner till Saint Paul med Eva för att åka skrinnskor. Det snö-regnade när vi kom fram, så vi gick till Starbucks istället, haha. Satt där någon timme tills vädret såg lite bättre ut, då vi halkade ut på isbanan.

Eva och jag

Eva var bättre ballerina än jag

De har en massa Snoopy-statyer överallt i Rice Park.

Efter skrinnskoåkningen åkte vi tillbaka hem till Eva, där Bigi plockade upp oss och vi åkte alla vidare till Rosedale mall för att köpa en väska åt Eva som hon pratat non stop om hela dagen.

Evas första Fossil-väska! Ja, vi är alla avundsjuka. Funderar på att lägga mitt Macy's presentkort på en Fossil...

Sen bar det hem till Eva igen där vi fixade middag åt Bigi, Eva och mig medan vi dreglade över väskor på nätet. Lite senare kom Ida och CC och en massa andra människor och vi hade jättekul! CC och jag hoppade i hot tuben och vi åt mängder av guacamolen Bigi gjort. Supergod!

No comments:

Post a Comment