Friday, March 9, 2012

It's back!

JAAA! Min blogg är äntligen öppnad för mig igen! Känns som jag har fått mitt virtuella liv tillbaka haha. Alltså har inte kommit in på bloggen på en låång tid, vilket ni säkert märkt. Det berodde på att papper.fi har uppdaterat sin databas (Jag kan mycket väl ha helt fel vad gäller den tekniska sidan) men i alla fall mejlade jag dem och frågade vad som händer, och fick som svar att alla länder förutom de nordiska har varit spärrade från papper.fi, för att minska på spam. Men nu har det öppnat USA igen och jag kan ta igen vad jag missat här.

Det är fredag och veckoslutet bankar på dörren, så hinner inte slå mig ner just nu för att blogga om den senaste tiden, men det kommer! Ska snart köra barnen till simlektioner och sen blir det middag och teater downtown med CC!

3 comments:

  1. oj fan. Jag trodde att du inte varit utan längre än ett dygn eller så... För hela gårdagen var min blogg nere den också. Berodde säkert på att de öppnade "spärren" till usa ;)

    ReplyDelete
  2. Nej jag har klarat mig utan hur länge som helst!

    ReplyDelete
  3. Vi ser fram emot nya inlägg. Kram och sköt om dig

    ReplyDelete