Friday, March 16, 2012

Sunny Friday off!

Amy tog ledigt idag också och åkte till en vattenpark med barnen. Jag tackade mer än gärna nej, så det betyder alltså att jag har en ledig fredag! Skönt! Vaknade just, solen skiner, och i planerna ligger att träffas med Ida för att shoppa lite saker vi behöver till Chicago och St. Patrick's Day!

Det är ju ikväll vi åker till Chicago. Vi tar bussen som går 10.30 ikväll, och är framme 6.20 lördag morgon. Planen är alltså att sova på bussen, men kommer jag ihåg förra gången jag åkte till Chicago rätt så kommer i varje fall jag inte få en blund.
Vi ska sova över hos en annan au pair, på lördag kväll blir det fest och på söndag blir det lite sightseeing och sen hem.
Anledningen till att vi åker till Chicago just nu är för att St. Patty's Day är jätte stort där! De färgar floden grön och allt möjligt, bloggar mer om det nästa vecka!

Nu ska jag göra mig i ordning, kanske äta frukost ute i solen och sen ut på shoppingsäventyr med Ida. Glad St. Patty's-weekend!!

1 comment:

  1. Gu' så häftit det låter! Hoppas på att få se lite bilder också :D

    ReplyDelete