Friday, March 9, 2012

Party in Minneapolis

Spenderade hela veckoslutet i Minneapolis, åkte ner på fredag kväll och kom hem på söndag eftermiddag. Vilket var möjligt eftersom snälla Brett (I know you are reading this) både hämtade mig och körde hem mig.
På fredagen var jag alltså bjuden på en partybuss, vilket i princip är en gammal skolbuss som kör omkring på folk som firar nåt. Det var helt mega roligt! (Och väldigt amerikanskt) Vi firade två födelsedagar, så vi åkte omkring i Minneapolis och den släppte också av oss på olika barer. Min hostmom festade också downtown med några av hennes kusiner, så jag och Brett gjorde en avstickare från resten av gänget för att träffa dem på en jättefin bar en stund!



På lördagen var det Hennas födelsedag. Hennes tvillingsyster hade flygit in från LA för att överraska Henna, så det blev ju dubbelfödelsedag. Gjorde mig klar tillsammans med Henna och Sini hemma hos Henna innan vi gick till en restaurang i närheten där hon hade en reservation på ca 20 pers. Efter middagen gick vi ut till några barer. Hade en kul kväll!

The Crave i Downtown

Club New York dowtown med Jess, Henna och Sini

På söndag hade jag en au pair meeting, så jag kom hem, hoppade i egen bil och körde iväg till meetingen. Sen var det Oscars galan som gällde! Det var skönt att för en gångs skull få se den utan att behöva sitta vaken hela natten!

Det här hände alltså för två veckor sedan innan jag spärrades från bloggen.

No comments:

Post a Comment